LG Electronics (LG) нeщoдaвнo придбaлa 80 відсoтків aкцій Athom, прoвіднoї кoмпaнії-рoзрoбникa плaтфoрм в (видах рoзумниx будинків, щo знaxoдиться в Eнсxeдe в Нідeрлaндax. Угoдa пeрeдбaчaє придбaння рeшти (20 відсoтків) aкцій прoтягoм нaступниx трьox рoків. Цeй стрaтeгічний крoк спрямoвaний нa рoзширeння мoжливoстeй підключeння LG у відкритиx eкoсистeмax рoзумнoгo дoму.
Пoєднуючи мoжливoсті Athom із технологією LG Affectionate Intelligence, компанія прагне стати лідером в епоху домашніх інновацій, керованих штучним інтелектом.
LG планує інтегрувати широкі можливості підключення Athom, що з\’єднує тисячі приладів, датчиків і освітлювальних пристроїв, з платформою LG ThinQ з підтримкою генеративного штучного інтелекту. Ця ініціатива спрямована держи створення будинку з ШІ, який забезпечує оптимальні просторові рішення завдяки глибшому розумінню потреб клієнта. У ньому користувачі взаємодіятимуть із генеративним штучним інтелектом, який керує побутовими приладами й пристроями інтернету речей ради створення персоналізованого середовища відповідно поперед їхніх уподобань.
LG прагне впровадити диференційований клієнтський досвід будинків зі штучним інтелектом в інші простори, -де користувачі проводять свій момент (зокрема, в комерційних приміщеннях і громадських місцях), реалізуючи та просуваючи концепцію «розумного простору».
Athom — це технологічна компанія, виробник і продавець розумного домашнього хаба Homey, що з\’єднує побутову техніку та пристрої інтернету речей, а також пропонує хмарні сервіси підписки. Заснований у 2014 році, Homey вслед останнє десятиліття розширився переважно у Європі, здобувши лояльну клієнтську базу з сотень тисяч користувачів. Станом для 2023 рік пристрої Homey доступні, крім Європи, в Австралії, Сінгапурі, США та Канаді.
Компанія Athom розробила власний хаб і операційну систему во (избежание створення незалежної екосистеми розумного будинку. Її флагманський итог, Homey Pro, може підключатися впредь до понад 50 000 пристроїв і підтримує різні методи з\’єднання, зокрема Wi-Fi, Bluetooth, Z-Wave, Matter і Thread, що работать без устали його дуже універсальним і доступним.
Homey App Store, яким керує Athom, пропонує близько 1000 застосунків про підключення та керування домашніми пристроями від таких брендів, як Philips Hue та IKEA. Багато з цих застосунків створено получи основі офіційних партнерських відносин за один прием із великою кількістю програм, розроблених спільнотою Homey. Ця спільнота розробників наступательно сприяє розвитку відкритої платформи Athom, постійно розширюючи асортимент брендів і пристроїв, які можна під\’єднати впредь до хаба. Користувачі можуть усилий створити розумне домашнє середовище, завантажуючи застосунки з магазину й підключаючи свої девайси.
LG прагне значно підвищити рівень масштабованості, необхідний исполнение) впровадження штучного інтелекту в будинках, щоб досягти найвищих галузевих стандартів. Це если реалізовано шляхом інтеграції технології розумного будинку сверху платформі LG ThinQ з відкритою екосистемою Athom і підключення задолго. Ant. с пристроїв інтернету речей. Придбання компанії Athom є особливо важливим, оскільки це можно LG інтегрувати сторонні девайси та сервіси у свою екосистему. Ця інтеграція надасть LG глибше розуміння поведінки користувачів та пришвидшить надання персоналізованих послуг.
«Придбання Athom є фундаментальним кроком про нашого бізнесу в галузі розумних будинків, — сказав Чон Кі Хун, виконавчий віцепрезидент і керівник Центру бізнесу платформ LG. — Використовуючи синергію між двома компаніями, ми розширимо нашу відкриту екосистему й послуги зовнішньої інтеграції, прагнучи надати клієнтам більш різноманітні та багатовимірні просторові враження».
Навіть після придбання Athom продовжуватиме працювати незалежно, зберігаючи свої бізнес-функції та брендинг. Ця стратегія спрямована возьми максимізацію потенціалу зростання Athom та її унікальних сильних сторін, водночас сприяючи синергії в бізнесі, науково-дослідних можливостях і використанні платформи.
Презентація компанією LG системи AI home, яка інтегрує відкриту платформу розумного дому Athom із власною технологією штучного інтелекту, підкреслює її прагнення переброситься від апаратного впредь до програмно-орієнтованого платформного бізнесу. У 2021 році LG розширила свою телевізійну діяльність від апаратного после програмного забезпечення, вийшовши для ринок ТВ-платформ зі своєю системою webOS. Щоб підтримати цей перехід, LG придбала Alphonso, глобальну технологічну компанію зі США, що спеціалізується в телевізійних медіа, машинному навчанні й аналітиці великих даних. Залпом Alphonso працює як LG Ad Solutions, основний элемент бізнесу з виробництва контенту та сервісів webOS.
LG прагне налагодити постійні взаємини з клієнтами вслед за допомогою численних пристроїв, підключених накануне будинку зі штучним інтелектом, зрештою перетворюючись бери «компанію рішень на розумного життя», яка надає покупцям унікальну цінність.
Из-за прогнозами дослідницької компанії TechNavio, світовий ринок розумних будинків зросте з 81,2 млрд доларів США у 2023-му накануне 260,24 млрд доларів США по 2028 року з середньорічним темпом зростання 26,23 відсотка.
«LG перетворюється сверху компанію рішень пользу кого розумного простору, яка об\’єднує та розширює можливості в різних житлових приміщеннях. Ми продовжуватимемо робити стратегічні інвестиції пользу кого зміни нашої бізнес-парадигми, оборона що свідчать наші послідовні виходи возьми ринок побутової техніки возьми базі платформ і рішень, як-отрекламної платформи webOS і системи штучного інтелекту чтобы дому», — сказав Вільям Чо, генеральний распорядитель LG Electronics.